Töiden jälkeen pyörähdin tänään parturissa, sain lettiini hiukan uutta muotoa. Ei se näin suorana torstain iltajuhlissa kyllä pysy, kihara mikä kihara. Kampaajallla käynti kohentaa aina mieltä.
Väriaineet hiuksiin laitettiin kotona tyttären avustamana. Se siitä kampauksesta.
Nyt alkaa kaikki olla valmiina, huomenna vielä vaatteiden silittämistä ja järjestelyä pikaista kotona käyntiä varten.
Niin, kaikki tämä Novitan 80 -vuotisjuhliin. Pientä kihelmöivää odotusta, sitähän se juhliin valmistautuminen on.
Korusettini sai täydennystä. Tein sitten kolmet korvakorut, sitä aina innostuu jostain hommasta. Keräilin korupiikkiin erilaisia helmiyhdistelmiä ja parhaimmaksi valikoitu tämä joukko. Yhdet korvikset vain otan käyttööni, muut saavat odottaa seuraaviin juhliin vuoroaan.
Käsikorun helmet pujottelin vaijeriin.
Settiä voinen käyttää erikseen tai näin yhdessä.
