perjantai 2. maaliskuuta 2012

XXX


















Tein eilen kivoja ostoksia Turun kirppiksellä, kun pääsin taas katsomaan tarjontaa.






























Lyhyen kylpyläloman päätteeksi kiersin miähen kanssa,













tai minä pääasiassa kiertelin yksin, kirppispöydän luota toiselle ja löysin taas ihania juttuja, joista yksi oli tällainen ristipistotöiden pussi.

















Toisessa pussissa oli lankoja.

















Muutaman euron pussi sisälsi monta työtä ja osaan löytyy kehyksetkin.













Osa töistä oli lähes valmiina, toisiin pitänee tehdä täydennystä.













Olen tehnyt aika vähän ristipistotöitä, kotoa löytyy kolme valmista ja monta aloittamatonta.













Olen ostanut kangastakin, tuollaisen metrin levyisen rullan, sekin on kirpikseltä.

















Joskus pitäisi ottaa oma aikansa näille töille ja kokeilla saisinko valmiiksi jotain.













Lankapussin tyhjennän uuteen peltilaatikkoon, johon saan sopimaan monta vanhaa kirjontalankaani.














5 kommenttia:

Eila kirjoitti...

Olipa jännä pussi, olikohan tekijältä loppunut innostus vai lieköhän jokin surullisempi tarina...
No, nyt sitten jäädään odottelemaan sinun pistojasi:)

KristiinaS kirjoitti...

No nyt sulla ei tekeminen lopu ikinä! Kauniita töitä ja ilmeisen edullisesti koko läjän sait. Mä meinaan jättää neulomiset vähemmälle ja tehdä enemmän kirjontatöitä. Kunhan kiireiltäni kerkiän;)

Kisa kirjoitti...

Ihanan löydön olet tehnyt! Ei ole ainakaan vapaa-ajan ongelmia vähän aikaa ;)

TeSa kirjoitti...

Olen muistaakseni ostanut samalta pöydältä aiemminkin yhden työn ja lehtiä, jotka olen sitten lähettänyt toisaalle tehtäväksi.

Omat pistoni saavat vielä odottaa, ainakin parempaa valoa tai uusia silmälaseja.

Susu kirjoitti...

Hieno löydös! Muutama pisto vaan ja valmista olis. Mahtaiskohan onnistua multa kun kaikki neulaan ja lankaan liittyvä on kertakaikkista tervaa...