torstai 17. maaliskuuta 2022

Suloisille sukkaset

 Olen tehnyt kaatumiseni jälkeen sormiharjoitteita neulomalla tyttösille sukkia. Näihin ei paljon lankaa kulu, mutta voi miten paljon ne tuovat iloa niin lapsille, kuin minulle. Neuloin jokaiselle yhdet sukat lisää ja taas on lankakorin jämät saaneet kyytiä. Huomaan, että kerään aina jonkin langansävyn viereeni ja pyrin tekemään kerät loppuun. 
Luulin jo, että turkoosi Nalle olisi jo neulottu loppuun, mutta ehei. Sitäkin löytyi vielä vähän lisää. Seuraavissakin sukissa sitä siis tullaan näkemää. Kirjava lanka on Nalle Taika. Olin ostanut kaksi kerää alekorista, eikä sekään tunnu loppuvan neulomalla 😅 
Näillä sävyillähän olen tehnyt kevään sukkia jokaiselle jo yhdet parit. Pienet jalat eivät paljon kuluta. 





9 kommenttia:

Irma kirjoitti...

Oot kyllä aika nopea kaikissa hommissasi:)
Kiva kuvio alakuvan sukanvarressa!

Puikoillanikin kirjoitti...

Nostetuilla silmukoilla saa oikein kivan näköistä.

Sartsa kirjoitti...

Sormiharjoituksia neulomalla, miten kätevää! :) Toivottavasti alat jo vetristyä. Tästä jutusta minäkin muistin, että minun pitäisi aina välillä venyttää sormia taaksepäin, kun ovat niin juntturaiset. Pöytää vasteen sujuu hyvin, vaikka blogeja lukiessa :)

Intsu kirjoitti...

Niin on nopeesti ilmestynyt jälleen söpöt sukat pimuille .

Saija kirjoitti...

Aina ihmettelen kuinka nopeasti neulot. Edellisen postauksen puserokaan ei ole pienitöinen. Kauniin värinen sukkalanka!

enkulin käsityöt kirjoitti...

Upeita raitoja.

satunNainen Paula kirjoitti...

Ihanaa, upeaa kevättä!!
Kommentoin pitkästä aikaa (pitkästä aikaa koneella), postauksiasi olen lukenut iltaisin sängyssä puhelimelta, sieltä en jaksa kommentoida, vaikka niin monta kertaa tekikin mieli.

*VEKKI* kirjoitti...

Mukavia sukkasia, ja niitä aina tarvitaan.

TeSa kirjoitti...

Kiitos teille kaikille ❤