tiistai 31. heinäkuuta 2007

Odottelin loppuja lankojani


Sain sitten tämänkin puseroni valmiiksi,kun posti toi aamulla tilaamani langat Forssasta.
Malli on Modasta 2/04,4.
Mallineule on tehty eri langalla ja koko oli ohjeessa liian pieni.Piti sitten vain katsella kuvaa ja muutella malli minulle sopivaksi.
Minun paitaani kului n.650gr Shachernmayr Catania-lankaa.
Virkatut hihat on tehty yksinkertaisella langalla ja neuleosuus kaksinkertaisella.

Olen merkkaillut tarralappusia aina nähdessäni kivan toteutuskelpoisen mallin.Muistilappuja on paljon.Tänään olen hakenut kaikista muistamistani lehdistä jakun mallia,ei vaan löydy sitä lehteä.Sitä mallia ei koskaan ole merkattu muistiin.
Malli ei ole ollutkaan koskaan sellainen,että huokailen vaatteen perään,mutta selkeydellään se olisi nyt ihan paikallaan.Vaan mistä löytäisin sen lehteni?
Olen kyllä löytänyt paljon ihania sukkien ja tumppujen malleja.Muutama kaunis huivikin on jäänyt mieleeni,mutta se jakku.Se tulee sitten eteeni,kun sitä vähiten osaan edes odottaa.
Sääkartta lupailee ensi viikonlopusta jo lämmintä.Jokohan olisi aika aloittaa sen virkatun hellepaidan teko?
Olen siinä toivossa,että saan vielä uudet rusketusraidat,nämä entiset alkaa jo häviämään.

2 kommenttia:

aura kirjoitti...

Tosi kivan näköinen paita, varsinkin nuo hihat! Olen jostain syystä tykästynyt vaatteisiin, joissa se "juttu" on hihoissa, vaikken monta sellaista omistakaan.
P.S. Olisi kiva, jos sallisit kommentoinnin muillekin, kuin Google Accauntin omaaville.

TeSa kirjoitti...

Kiitos sinulle aura.

Nyt pitäisi onnistua tuo kommentointi kaikilta.