sunnuntai 12. elokuuta 2007

Tyhjiö


Tänään on ollut levoton olo.Olen saanut kotiin Riihimäen kirpparilta ostetut langat.Neulomosta Marjaana toimi välikätenä,kiitos.Olen hypistellyt uutukaisiani.
Viime viikko oli kiireinen,neuleiden sävyttämä.Mikään työ ei tänään ole tahtonut onnistua ja tuntuu ihan toimettomalta.
Olen ilmoittanut jatkavani Nys-neuleiden parissa ja tänään olen saanut valittua tekemäni mallit.Keväällä tein yhdessä neulovissa kaksi neuletta,joita molempia olen käyttänytkin kesän aikana.
Monta lehteä on valittuna yöpöydällä ja sen vieressä lattialla,keittiön pöydällä ja pirtissä työtuolini vieressä.Kaikissa on kivoja malleja.
Olen aloittanut Samoksesta neuletakkia,puuvillasta kassin virkkausta ja aiemmin aloitettu neuletakki on langat sekaisin korissaan odottamassa tekijää.
Täytyy vain räytyä muutama päivä ja aloittaa sitten uudella innolla.
Löysin kauniin neulehatun mallin,jonka aion toteuttaa syntymäpäivälahjaksi syyskuun alkuun.Siihenhän on vielä aikaa,hyvinkin...siis,muutama viikko.Pitänee sitäkin aloittaa tulevalla viikolla.
Tänään piti kukkamaita pöyhiä,mutta sade antoi hyvän syyn olla sisällä.
Kirpparilla käytiin ja sieltä löytyi vanhoja Pirta-neulelehtiä.Osattiin sitä ennenkin tehdä kauniita neuleita.
Huomenna lapset aloittaa koulun.Nuorempi poika menee 4:lle luokalle ja tytär aloittaa lukion.
Hyvää ja turvallista koulumatkaa kaikille koulunsa aloittaville
.

Ei kommentteja: