maanantai 3. syyskuuta 2007

Mitä luuraa verhon takana?




Olen joskus tehnyt nämä kaksi verhoa makuuhuoneeseemme sängyn päätykatokseen.Verhoissa on virkatut väli-ja reunapitsit.Olen ommellut ne ohueen pellavakankaaseen ja yläreunaan tilkkutyönä kujan tankoa varten.
Sängynpäädyssä nämä verhot oli puolikaaren muotoisessa tangossa,mutta nyt ne on suorassa tangossa,suojaamassa näkymää omalle ompelupöydälleni.
Olen siirtänyt omaa työpöytääni lasten tarvitseman tilan takia muutaman kerran.
Ihannepaikka näille tavaroille on oma huone,joka minulla on kerran ollutkin.
Viikonloppuna muutimme vanhimman lapsen tavaroineen hänen ensimmäiseen omaan kotiinsa.Siihen pojan huoneeseen saisin sen työhuoneeni takaisin,mutten halua alkaa taas siirtämään tavaroitani.
Neulelangat ja kankaat minulla on ripoteltuna eri vaatekaappien ylähyllyille,mutta nämä ompelutarpeet ja osa uusista langoista lojuu aina sekaisessa järjestyksessä tällä pöydällä.
Tuo verho suojaa suoran näkymän ovelta tähän kulmapöytään,saa mukavasti koko sekasotkun piiloon.
Makuuhuone yleensä ei ole ompelupaikkana paras mahdollinen,mutta keittiönpöytä ikävin.Siellä on aina kaikkien tiellä.
Sen verran pitäisi minunkin alkaa tätä pöytää järjestelemään,että saisin aloittaa sängynpeittoa ompelemaan.Vähän on kerääntynyt valokuviakin yhteen koriin,ne pitää laittaa albumeihin.
Neuletyönä minulla on menossa takki 7 veljeksestä.Siitä saan kuvia tänne loppuviikosta.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Onhan se hyvä kun on edes tollanen paikka minkä saa piilotettua. Ja vielä noin kauniilla verholla.
Ei sen puoleen, mä saan jättää kamat esille jos haluan mutta joskun ne on kuitenkin korjattava pois tieltä.
OT: toi sun sivupalkissa vilkkuva meemikielto vähän häiritsee lukemista.