maanantai 3. lokakuuta 2011

Ylöspäin


















Kyllähän sitä vielä satokauden lopussakin on käyttöä näin kauniille tikarappusille, että ne kannatti saada sopimaan pieneen autoonsa.
Näitä olen etsinyt ja hakenut. Nähnyt huimia hintalappuja ja suivaantunut. Haaveillut ja toivonut onneni joskus olevan myönteinen ja nyt minä ne vihdoin löysin.
Kulutin eilen aikaani ennen pojan pelin alkua kiertelemällä ensin ison kirpparin. Vielä senkin jälkeen minulla oli aikaa vaikka kuinka paljon, joten ajoin uuteen Wanhan tavaran puotiin ja kirppikselle, ihan jäähallin kulmalle Kyröskoskelle. Linkistä löytyy osoitetiedot.
Täällä minua odotti kaunetta uhkuvat puut, jotka kuiskivat haluavansa mukaani ahtaaseen autooni.

















Olin ihan innoissani.
Hinnasta päästiin myyjän kanssa sopimukseen. Mukanani lähti kyllä muutakin kuin nämä, mutta niistä joskus toiste.
Panavissa tikarappusissa on ajanpatinaa ja hiukkasen natinaa.

















Kävin illalla suihkussa tikarappusteni kanssa. Harjasin puupinnat puhtaaksi ja jätin yöksi kuivumaan pesuhuoneeseen.
Talveksi kyllä änken nämä sisälle vaikka väkisin, keräilen askelmille jotain kaunista ja kivaa.

9 kommenttia:

Mammutti kirjoitti...

Kauniit on rappaset ja kuvat taas niin tunnelmallisia!

ellu kirjoitti...

Ihana löytö. Kauniisti olet rappusia kuvaillut. Ovat niin edukseen: Tottahan toki nuo pitää talveksi pirttiin tuoda, ei sitä viitsi palelluttamaankaan tuollaisia ruveta. =))
Minulle käy myös usein niin, että joku tavara "kerjää" päästä mukaani.

Unknown kirjoitti...

Upeat !
Ja uskon niiden ensi kesänä pääsevän kukoistukseensa :)

tarjah kirjoitti...

Ihanat portaat, kirjoitit niin verevästi, että odotin seuraavaksi sinun kertovan yöstä niiden vieressä ;)

Unknown kirjoitti...

Upea löytö, kadehtisin jos osaisin. Ei sitä joka tyttä käy tikanrappujen kanssa suihkussa ;)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpas UPEAT

tia kirjoitti...

Kyllä kannatti ängetä autoon mukaan niin hienot ovat. Minulla saman tapaiset hieman uudemmat isäni tekemät, paljon muistoja niihin liittyy.

TeSa kirjoitti...

... ;))) kiitos!

Eija kirjoitti...

Hienot tikasrappuset olet löytänyt. Talvelta säilöön kannattaa viedä, niin ovat sitten keväällä hyvässä kunnossa. Onhan teillä Se ihana kasivhuone. neulepeitto on upea.