torstai 20. huhtikuuta 2017

Avainnauha

Enpä olisi uskonut, että tarvitsen avainnauhaa työelämässä, mutta niin vain kuljen minäkin nauha kaulassa pari kertaa viikossa syystä, että aloitin taannoin työssäoppimisjakson.  Työelämään tutustuminen, sähköiset ovet ja olin aina ulkopuolella =)
Olin ostanut makramesolmeilua ajatellen nuo vihreät helmet, mutta en saanut pujoteltua niitä ostamiini lankoihin, joten käyttämättä jäivät. Kiva vihreän sävy houkutteli kirpparilla, joten en voinut ohittaakkaan.
Samoin kävi ruskeiden helmien kanssa. Tämä oli valmis kaulanauha ja käsikoru, jotka purkasin omaan käyttööni.
 Selailin aikani kuluksi nettiä ja löysin kivan idean, jonka halusin heti päästä kokeilemaan. Olin ostanut akryylivärejä, ihan perussävyjä, joista hyödynsin punaisen sävyn käsittelemättömään puuhelmeen. Tiimarin perjuja. 
Maalasin pohjan punaisella ja valkoisella pilkutin.
Hieman suurempi helmi sai kasvot ja pian olin jo punonut toisenkin avainnauhan.
Turkoosit, samoin punaiset helmet ovat kirpparilta.

Keväät ovat yleensä kohdallani todella kiireisiä, mutta nyt en oikein osaa kuvailla millä sanalla ilmaisen tämän vauhdin, jossa on aikaiset aamut kasvarilla, josta kiirehdin yleensä aina myöhässä joko kouluun tai työssäoppimispaikkaani. Hetki sitten kävin vielä samanaikaisesti iltaisinkin töissä.
Minulla on ensimmäinen näyttö kevään aikana, jota varten olen ottamassa haltuuni uutta materiaalia. 
Pidän tästä kurssin työssäoppimispaikassani ja esitän näytön koululla ennen kauden päätöstä.
Samalla on kaksi uutta tekniikkaa, joita harjoittelemme ja teemme erilaisia kokeiluja joko omatoimisesti tai olemalla läsnä tunneilla. 
Pidän vauhdista ja muuttuvasta lukujärjestyksestä, jossa ei junnata paikallaan kovin pitkää aikaa, vaan kaiken aikaa on hyvä tempo päällä.

3 kommenttia:

KristiinaS kirjoitti...

Mä en avainnauhaa tarvitse mutta kerroslaskin on hyvin käsillä sulta saamassani kaulanauhassa, ja rannekorukin on edelleen käytössä (semmoiset turkoosin väriset).

Päivikki kirjoitti...

Kaunis avainnauha!

TeSa kirjoitti...

Kiitos teille

Näitähän näkee kaikenlaisia ja sopivat moneen tarkoitukseen. Kiva lisä, kun vaatteet on taskuttomat.