perjantai 28. huhtikuuta 2017

Kortit

 Minulle kortteilun uusi ulottuvuus on Sizzix Big Shot kuvioleikkuri, jota pääsin kokeilemaan ensimmäisen kerran työssäoppimispaikassani. Peruskortti muuttuu hetkessä astetta kauniimmaksi. Kanteen voi halutessaan lisäillä tarroja, kukkia tai helmiä. Tarrakuviot olen ostanut muistaakseni Suomalaisesta kirjakaupasta. Näitä olen nähnyt kyllä myytävän muuallakin.
Sisälehdelle kirjoittelin viestin.
 Toiseen korttiin tehtiin hieman erilainen kuviointi. Siinäpä oli hetkeksi aikaa mietittävää, että mitäs nyt laitetaan.
 Lidlin valikoimista olen ostanut arkin perhosia, joista saa kolmiulotteisen pinnan, kun laittaa valmiiksi stanssatut perhoset päällekkäin.
Kiinnitin vielä kroppaan vaaleanpunaisen timanginauhan. Samoja timangeja on myös kortin alaosassa.
 Sisäsivu on leimailtu.
 Työpöytäni Muumipurkkirivistö sai viikolla uuden tulokkaan oranssista purkista. Näihin voi ja näissä on piilotettuna askartelumateriaalia. Mitään en muista ja kaikki on hyvässä tallessa kannen alla.
Ottakee Vappu vastaan rauhassa. Minä siirryn takaisin työpöytäni ääreen kirimään rästitöitäni.

1 kommentti:

TeSa kirjoitti...

Kiitos ma-te, hyvää wappua myös sinulle!