tiistai 31. lokakuuta 2017

Lehtivalikoima valloillaan

 Ihanaa, kun jo lokakuussa ilmestyy ensimmäiset jouluiset lehdet. Pääsee hyvin fiilikseen, suunnittelemaan ja jopa kokeilemaan kivoja ideoita. Olin kirjoittaa uusia ideoita, mutta ei näissä ihan hirveesti ole mitään uutta. Kaikkea ihanaa, kotoisaa ja helposti toteutettavaa.
 Kauniita koteja, herkullisia ruokia ja haaveita.
 Nopeita toteutuksia ja toisaalta niitä töitä, joidenka parissa aikaa kuluu kuin huomaamatta. Ei kaiken täydy valmistua samana päivänä.
 Pienin askelin kohti omaa joulua. Jokaisen tarpeen, voimien ja halun mukaan.
Minä innostuin kaikista!

5 kommenttia:

Sari kirjoitti...

Minusta on vuosien saatossa tullut hyvin valikoiva näiden joululehtien suhteen. Tuo Kaikkien aikojen joulu on minulla kestotilauksena ja vaikka nytkin selailin kaupassa myös näitä muita joululehtiä, niin ne vaan eivät kolahda. Ehkä etsin enemmän sellaista tarinalehteä kuin pelkkiä uusia ohjeita, jotka kuten sanoit, eivät välttämättä kaikki ole niin uusiakaan. Palaan aina omaan lehtipinooni ja joka kerta sieltäkin löytyy jotain uutta.

TeSa kirjoitti...

Minulla on vuosien varrelta useampi joulukirjakin, joita selailen. Harvemmin, tai tuskin koskaan näistäkään toteutan mitään.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Minulla on monen vuoden joululehdet ja kirjat tallessa.

KristiinaS kirjoitti...

Onpas siinä lehtivalikoimaa kerrakseen, tosi monta joululehteä jo nyt. Noh, ajoissahan on oltava liikkeellä jos meinaa keretä tekemään.

TeSa kirjoitti...

Ja kaikki nämäkin pitänee säästää.