perjantai 30. tammikuuta 2009

Saatua

Olen saanut monta muistamista, kiitos näistä teille ihan kaikille. En jatka näitä tällä kertaa, olen hiukan "toistaitoinen" vieläkin ja uusi työ vie voimia. Mutta haluan ojentaa ne ihan kaikille, jotka luette, kommentoitte tai laitoitte minulle sähköpostia tästä masentavasta tapahtumastani.

Puran pettymystäni työhön, työhön ja taas työhön. En halua keskustella asiasta, mutta olen hakenut tietoa mahdollisuuksistani päästä jatkamaan eteenpäin. Olen sopinut useamman tapaamisen valmiiksi ja haluan selvitellä työ / koulutusasiani heti. Nyt ei jäädä miettimään, vaan kokeillaan kepillä kuinka jää kantaa.
Myönnän, ikävä on entiseen, mutta tiedän että paluuta ei ole. Toivon kaikille entisille työkavereilleni voimia selvitellä omat asiansa, sekä voimia niille, ketä sai jäädä jatkamaan työtään.

Kati on haastanut minut tämän viehkon naisen kuvalla kertomaan itsestäni viisi riippuvuutta.

Ensimmäinen ja toinen. Jos minä sanon, on se perhe. Kaiken tuki ja turva. Mutta jos tämän sanoo perhe, ne sanoo, että äidin paja. Eli käsityöt.
Nämä menee kyllä käsittäin.

3.Työ. Olen elämässäni nyt ensi kertaa siinä tilanteessa, että minulla ei sitä vakipaikkaa ole. Enkä tiedä mitä huhtikuun jälkeen tulen tekemään. Se saa oloni tuntumaan turvattomalta.

4. Oma känny. Mutta, vaikka se on oma, ei se tarkoita sitä, että minun on siihen vastattava, kun en halua keskustella. Annan sen soida.

5. Netti. Olen saanut tavata paljon ihania ihmisiä, joihin olen tutustunut netin välityksellä.
Blogi, minun päiväkirjani, johon pääasiassa kirjoitan kässykirjaa. Tarinoin omiani ja löydän jatkuvasti ihania blogeja lisää.



Mummulasta sain tämän.

"Tunnustus on tarkoitus jakaa eteenpäin henkilöille, joita pitää tärkeinä, inspiroivina ja kannustavina itselleen."

Näillä saatesanoilla Mummu tämän antoi minulle.

Laitan maininnan eteenpäin TeSalle, joka taatusti esimerkillään inspiroi ja kannustaa meitä muita kokeilemaan erilaisia käsityötekniikoita.


Halaus, iso ja lämmin tuli Seijalta.

Sinun on jatkettava tämän viestin kulkua. Eli

http://sl.glitter-graphics.net/pub/328/328573h2p8puq4yr.gif


Tämä on pieni testi, jotta näet kuinka monta ystävää löydät.
Ok, ja menoksi...!
Lähetä viesti eteenpäin, heti sen saatuasi, vähintään kymmenelle henkilölle, myös hänelle jolta viestin sait.


*Hali* *Hali* *Hali* *Hali* *Hali*

*Hali* *Hali* *Hali* *Hali* *Hali*
*Hali* *Hali* *Hali* *Hali* *Hali*
*Hali* *Hali* *Hali* *Hali*

*ISOHALI*


SINUA ON JUURI HALATTU !


Olen iloisesti yllättynyt kaikista huomionosoituksista, kiitos vielä.

Käsityöt edistyvät hitaasti, virkattu liina valmistunee viikonloppuna. Olen myös aloittanut kevätpäiväntasaus- yllärihuivia kahtena neuleena. Kolmas vihje neuloontui perä perää molempiin.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Ota mukaasi kaikki tunnustukset, haaste ja halaus.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä sinulle, asioilla on tapana järjestyä, niin uskon!

TeSa kirjoitti...

Kiitos sinulle. Minä toivon niin käyvän.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos tunnuksista ja haleista, minulla ne jo ovatkin ja otan nuo sinulta tässä ihan vaan kädestä käteen periaatteella ja samaa toivotan sinulle. Kivan liinan olet virkannut ja tsemppiä kovasti tilanteeseesi. Kyllä sinä olet sen verran tahtonainen, että asiat järjestyvät. Näin haluan uskoa, vaikka itse koin samanmoisen irtisanomisen edellisen laman aikana. No, siitä ei kyllä ole vieläkään selvitty, pätkätöitä on saanut tehdä kohta 20 v, mutta elämää sekin on. Mutta jospa sinulla on parempi onni :)

TeSa kirjoitti...

Kiitos sinulle.