torstai 24. marraskuuta 2016

Oi kuusipuu

 Viime vuonna ihailin lasisia joulukuusia ja tänä vuonna minullakin on sellainen. Muisti alkoi prakaamaan, kun kuvia koristelemattomasta kuusesta ei meinannut löytyä mistään. Tietysti minä ne kuvat oli ottanut, mutta millä laitteella?
 Eräänä aurinkoisena marraskuun alun päivänä sain vangittua tuohon tähteen auringonsäteen. Muutoin kuusi onkin saanut siirtyä toisaalle ja taas takaisin.
Olen nimittäin tekemässä suurta joulukylää keittiön työtasolle, johon kerään kaiken kylään ja sen varrelle sopivan koristeen laatikoistani.
 Siksipä oli jo aikakin koristella kuusi pienin lasihelmin. Samalla kävelyttämisellä irtosi latvatähti, jonka tein alkusyksystä lasioppilaana. Tämäkin tähti olisi pitänyt tukea, olisi pysynyt muutamat kuljetukset pidempään paikoillaan.
Anyway, kylä rakentuu, osaset napsahtavat kohdilleen ja osa rakenteista saa maalia pintaansa.

3 kommenttia:

intsu kirjoitti...

Niin hieno lasikuusi ja kaunis joulukylä tulee. Mutta aah miten ihania tuikkukippoja tuossa edellä! kaikilla valmistuu joulu,minä vaan en yhtään jaksa joulua värkätä! Mä olen väsynyt,sairas ja surullinen ainakin tuhannesta syystä. Mistä löytyis kadonnut ilo ja joulun taika?

sartsa kirjoitti...

Joulukyläasetelma on hieno idea! Voikun miäkii löytäisin täältä jonkun paikan ja ois vielä silmää tehä joku asetelma. :) Pistetään idea hautumaan.
Upeita lasitöitä sulla taas! Kuusi, kipot ja tuola kukkien seassa toi kettu, sekä tietysti tuo uusi iso työsi.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Todella upea. Onko mitään, mitä et osaa lasista tehdä?