torstai 25. lokakuuta 2007

Eliitti potta


Tänään on ollut maalauspäivä.Ei mitään seinän maalausta,vaan posliinia.
Maalaminen mukavaa.Olen sellainen taivaanrannan maalari.Olen kokeillut muutamia ruusujakin maalata,muttei ne oikein taivu minun pensselillä.Pitäisi oikein kurssille mennä erikseen.Mutta kokeiltu on sitäkin.Viime talvena kokeilin maalata sormella,tuloksena tämä potta.
Pienihän tuo on todellisiin tarpeisiin,mutta kynttilöitä siinä voi pitää ainakin.Ja pirtissä.Näin maalattuna sitä ei niin potaksi tunnistakkaan.
Muutamia muitakin töitä tein sormella.Lehdet on pensselillä maalattu.

Vanhemmalle pojalle maalaan kahvikalustoa.Siinä on mennytkin koko päivä.Nämä ovat vasta pohjustettu,lisää kuvioita tein kynätyönä.
Viimeiset leipälautaset tein kiireellä,mies seisoi vieressä odottamassa valmiina viemään pikku poikaa harjoituksiin.Samalla lupasi kuljettaa nämä polttoon opettajalle,en jaksanut enään illaksi mennä maalaamaan koululle.
Huomiselle jäi sitten lasien maalaus.Ajattelin,että olisin maalannut nekin tänään.
Nyt neuleiden pariin.

4 kommenttia:

Talsu kirjoitti...

Minä täälä taas huuli pyöreänä ihastelen sinun töitäsi :)

TeSa kirjoitti...

Eikun lapset reppuun ja kursseille sinäkin opettelemaan =0}

Anonyymi kirjoitti...

Kiva tuo potta, mutta mikäs tuo huivijuttu oikeen on? Olen yrittänyt kommettia lähettää Sinulle, mutta jostain syystä se ei tartu tuonne sivulle, saa nyt nähdä kuinka käy.

Anonyymi kirjoitti...

äiskä hyvä, se on tehty hypäril ja tunneil.. ei hätää, kyl mä siel tunneillaki kuuntelen :))