tiistai 12. toukokuuta 2026

Tervehdys

Kukkakimppu

 Olen odottanut vesisadetta monta päivää, tai oikeammin monta viikkoa. Eilen päiväseltään alkoi jo pisaroimaan, ei vielä satanut kunnolla, mutta annoin itseni ymmärtää, sadealue on lähestymässä ja minä voin istahtaa askispöytäni viereen tekemään muutaman kortin. 

Tässä kevään aikana valmistuneet, tilatut ja tarvitut tervehdykset. Loput myynnissä 5 €/ kpl, sis.kirjekuoren + mahd.pk.

Tämä myyty
11- vuotiaalle sählynpelaajalle, tilauskortti.
Kortin sisäpuoli

18 v, palokuntaharrastus ja logistiikka opiskelija, tilauskortti
Kortin sisäpuoli
Tilauskortti
Kortin sisäpuoli
Lintukortti
Sisäpuolelta
Valokuvaus
Kortin sisäpuoli
Keijukainen

Tilauskortti
Sisäpuolelta
Tilauskortti
Tämä hetki
Sisäpuolelta
Lukemattomat
Sisäpuolelta
Tähtitaivas
Sisäpuolelta
Tilauskortti
Sisäpuolelta
Tilauskortti 70 v, sähköasentaja, motoristi, mökkeilijä.
Kortin sisäpuoli
Tilauskortti taiteilijalle
Kortin sisäpuoli
Harraste, myyty
Kortin sisäpuoli
Keramiikkaa
Sisäpuolelta
Kaksi, myyty
Kortin sisäpuoli
Kädet
Kortin sisäpuoli
Omaa aikaa, myyty
Kortin sisäpuolelta
Omalle äidille äitienpäivänä 2026
Me 💕
Nyt ratkotaan mestarit
Sisäpuolelta
Tähtihetki, myyty
Tervehdys
Onnistumisia!
Kevään vihreää

Terhi

6 kommenttia:

Puikoillanikin kirjoitti...

Komea määrä kivoja kortteja ja osa niistä hienosti yksilöitynä. Ammatit ja harrastukset ilmenevät upeasti korteista. Palokuntakortti on aika hurja, samoin sähköasentajan kortti. Tykkäsin myös kissasta kirjakasan päällä.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Siellähän on ihan korttitehdas. Upeuksia olet tehnyt.
Me saatiin kunnolla sadetta tänään. Teki kyllä luonnolle hyvää.

Sartsa kirjoitti...

Hienoja kortteja! Parhaiten jäi mieleen tuo "liekitetyt autot".

TeSa kirjoitti...

Kiitos, kiitos. Myydyt ja tilatut kortit on toimitettu jo perille. Seuraavat kortit ovat jonossa kesän juhliin. Ne onkin hyvä tehdä ajoissa valmiiksi.

Repolainen kirjoitti...

No oikea "Ahkera-Liisa" siellä on leikellyt ja liimaillut! Kauniita kortteja miten paljon!!

TeSa kirjoitti...

Kiitos Repolainen. Nyt on kortteilu jäänyt hiukan tauolle, mutta teossa on taas kun keritään.