![]() |
| Kukkakimppu |
Tässä kevään aikana valmistuneet, tilatut ja tarvitut tervehdykset. Loput myynnissä 5 €/ kpl, sis.kirjekuoren + mahd.pk.
Tämä myyty
18 v, palokuntaharrastus ja logistiikka opiskelija, tilauskorttiKortin sisäpuoli
SisäpuoleltaTilauskortti 70 v, sähköasentaja, motoristi, mökkeilijä.
Kortin sisäpuoliTilauskortti taiteilijalle
Kortin sisäpuoliHarraste, myyty
Kortin sisäpuoliKeramiikkaa
SisäpuoleltaKaksi, myyty
Kortin sisäpuoli
Kädet
Kortin sisäpuoliOmaa aikaa, myyty
Kortin sisäpuoleltaOmalle äidille äitienpäivänä 2026
Me 💕Nyt ratkotaan mestarit
SisäpuoleltaTähtihetki, myyty
TervehdysOnnistumisia!
Kevään vihreääTerhi













































6 kommenttia:
Komea määrä kivoja kortteja ja osa niistä hienosti yksilöitynä. Ammatit ja harrastukset ilmenevät upeasti korteista. Palokuntakortti on aika hurja, samoin sähköasentajan kortti. Tykkäsin myös kissasta kirjakasan päällä.
Siellähän on ihan korttitehdas. Upeuksia olet tehnyt.
Me saatiin kunnolla sadetta tänään. Teki kyllä luonnolle hyvää.
Hienoja kortteja! Parhaiten jäi mieleen tuo "liekitetyt autot".
Kiitos, kiitos. Myydyt ja tilatut kortit on toimitettu jo perille. Seuraavat kortit ovat jonossa kesän juhliin. Ne onkin hyvä tehdä ajoissa valmiiksi.
No oikea "Ahkera-Liisa" siellä on leikellyt ja liimaillut! Kauniita kortteja miten paljon!!
Kiitos Repolainen. Nyt on kortteilu jäänyt hiukan tauolle, mutta teossa on taas kun keritään.
Lähetä kommentti