perjantai 9. huhtikuuta 2021

Kortit

Kuinka 6 tilauskortista saadaan 20? No siitä, että asiasta innostuu. Jos kokeilisin vielä tuolla kuvalla ja toisella värillä. Taas on teippiä mennyt metreittäin. Liimaa parista tuubista. Olen leikannut paperikkoja, kokeillut ja taas vaihtanut sävyä. Stanssasit monia kuvioita, käytin vain muutamia. Osassa kortteja on vanerisia rataspyöriä, jotka tuputin ensin tummaksi ja lopuksi hopeoin. Tein kolmiulotteisia perhosia valmiista mallinteista, puolihelmiä, leikekuvia, kukanlehtiä, tarroja, mielikuvitusta ja vähän huvitusta. Ehkä näistä löytyy mieluisat kortit tilaajalle.























7 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

K a u n i i t a !😊🧡
kaikki ..kaksikymmentä...
Onko Sinulla joku laite millä teet noita kuvioita?vai onko askartelukaupassa myytävänä erillisissä sarjoissa?
Mukavia värkkäyksiä viikonloppuusi😊🤗

satunNainen Paula kirjoitti...

Wau, upeita! Kolmiulotteiset korttisi ovat kyllä TODELLA upeita, ihan erityisiä!

Puikko, koukku ja ompelukone kirjoitti...

Hienoja! Olet näköjään korttitehtaan perustanut. Tosi kauniita ja aivan uniikkeja.

Sartsa kirjoitti...

Ihania kaikki. Nyt on valinnanvaraa. Monesti neuloessakin tulee tunne, että pitäiskö tehä toinen vähän erilainen, niin työn pyytäjä voisi valita kumpi on kivempi tai sopivampi :)
Minä olen vasta harkinnut, että pitäiskö viedä pyykkiä ulos kuivumaan.

TeSa kirjoitti...

Kiitos, kiitos teille kaikille. Tein seuraavaan päivitykseen lyhyen esittelyn kortteilustani.

OLI AIKA - Titta kirjoitti...

Mä oon niin perhos- ja kukkafani, mutta tuo kirahvi on ihan ykkönen.

TeSa kirjoitti...

Kirahvilla on luonnetta 😊