keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Minin villapeite

 Olen jotenkin aatellut, että odotusaika on toooosi pitkä, eikä minulle tule minkäänlaista kiirusta saada valmiiksi kaikkia mitä olen suunnitellut neulovani ennen minin syntymää. Tosin baby saattaakin syntyä laskettua aikaa aiemmin, joten ehkä on paree panostaa neulonnan sarallekin hiukan.
Työhön palattuani on minulla ollut suuria vaikeuksia aikaisten aamujen suhteen, kun illatkin olen huseerannut töiden kanssa. 
Tekemättömien töideni lista on ollut armottoman pitkä, mutta aina välillä saan vetää siitä viivan yli. Tehty, valmista on tullut vähitellen. Tammikuussa sain neulottua minin kesäpeiton
Ehkä näistä lämpöisistä päivistä huolimatta talven selkä ei ole vielä taittunut, joten vahvempi peitto on ihan tarpeen, ainakin minimittaisella. Hupaisan reikäinen peitto, mutta kyllä se lämmittää. Lanka on 100% villa, Novitan Aino.
 Olen neulonut aiemmin omaan käyttöön peiton samalla mallilla, Taito 3/11.
Tästä peitosta tuli n. 1.2 x 1. 3 m.
 

8 kommenttia:

Mammutti kirjoitti...

Hauska ja kaunis peitonmalli!

KristiinaS kirjoitti...

Kyll reiätkin lämmittää, ilmavaa pitää olla niin lämpö kiertää.
Tuli mieleen jäteauton kyljen teksti: Hyödynnämme vanhoista sukkahousuista kaiken paitsi reiät.

Ingi kirjoitti...

Upea peitto!

intsu kirjoitti...

Hieno peitto. Oi,oi,kuinka mummi ahertaa mussukallensa kaikkee ihanaa:)

Sari kirjoitti...

Ihana peitto! Kyllä Minin kelpaa tulla tähän maailmaan.

Eija kirjoitti...

Kiva peitto. Kaunis lanka ja simppeli kuvio.

Nina kirjoitti...

Kaunis peite!
Odottavan aika on pitkä - sanotaan, mutta käsitöitä tehdessä aikahan rientää, eikö?

TeSa kirjoitti...

Olen samaa mieltä, että villaneuleessa pitää olla sopivasti ilma-aukkoja.
Aika tosiaan rientää, suorastaan lentää.
Kiitos kaunis teille kaikille.