tiistai 11. joulukuuta 2007

Kuka teillä kirjoittaa joulukortit?

Innoissaan ostelee kaikkea korttisälää ja muka tekee paljon hienoja kortteja,mutta lopulta alkaa tuntua siltä,että onko ne kortit taas tehtävä ja helpommalla saisin valmiiseen korttiin vain nimet ja osoitteet.
Mutta kaiken sen liiman ja tarrojen keskellä tuleekin hyvä mieli.Posket hehkuu tehdessä ja lopulta loppuu korttipohjat,sitten ne kauniit koristeet on käytetty ensimmäisiin kortteihin.
Ja minulle tulee ainakin hyvä mieli,jos meiltä tullut kortti tulee katsotuksi useammin kuin sen kerran,kun kuoresta otettiin pois.Aamulla tein vielä yhden kortin,ennen punaisen joulupussin sulkemista.Liima ei tainnut vielä kuivua,mutta ehtiihän se matkalla saajalleen.Kortit on jo laitettu postin vietäväksi.Melkein viisikymmentä joulutervehdystä.

Sain kaupungintuliaisena miäheltä lankaa.Tänään on ollut huono päiväni ja tiesin miähen menevän lankakaupan vierestä ja silloin ajatuksiini tuli laittaa tekstari,että tuo mulle mitä tahansa lankaa.Ja niin minä sain kaunista lankaa,josta myyjän kanssa on neuvoteltu tehtäväksi sukat minulle itselleni.Teen,mutta vasta joulun jälkeen.Nyt minulla on jonossa neuletöitä ihan tammikuun alkuun saakka.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen vuosi vuodelta vähentänyt noita joulukorttien lähettelyä...tänä vuonna lähti enää 11 kappaletta. Sanomattakin on selvää, että minä teen ne alusta loppuun (mieheni ei tähän osallistu) :)

t: möhönasu
http://mohonasu.vuodatus.net/

Anonyymi kirjoitti...

Samoissa puuhissa olen ollut minäkin. Mukavaa se on, vaikka aina meinaa tulla kiire.
Kauniita kortteja olet tehnyt!

KristiinaS kirjoitti...

Mä haen mun kortit huomenna kuvaliikkeestä. Heinäkuussa olen joulukuvan kuvannut.
Hyvää lankaa sait, mutta tuo väri viittais kuitenkin miehen sukkiin;) ettei vain olisi oma lehmä ojassa kuitenkin?;
Niin, ja ihan nyt just avasin tollasen google-tilin kun ei tänne päässyt kommentoimaan muuten.
Yks päivä jo jotakin olisin kirjoittanut mutta jäi silloin tekemättä.
Raivostuttaa kaikki tällaset kirjautumiset joka paikkaan.

Anonyymi kirjoitti...

kauniita kortteja!
ja ihanaa sukkalankaa sait!